Tuesday, October 19, 2010

very very feel empty nowww . yeaa , im free now from STRESS menduduki peperiksaan penilaian menengah rendah . and now its over ! ahaaa , dah seminggu habes exam baru nak free , apa laa . maklum lar kan terperap kat ostel tak boley nak balek cam mana aku nak online ?? oke , oke sekarang dah out of topic pulakk . hmm , dah lama tak update blog . so , skarang im out of idea . okeey , give me a second to remember . okeyy , idea datang brgolek golek . sabar , sabar , satu satu dulu yaa ! macam aku cakap tdi , now im free for a moment before started to be a sweetsixteen . okeey ? anddd now , aku confused mana nak ambil cos untuk fom 4 nanti , akaun or science ? i hate when people ask me , what you want to be when you grow up ? pleaseee , i hope lepas ni kalau jumpa aku jangan tnya soalan macam ni lagi , I HATE IT ! sebab aku tak tau nak jawab apa , kat la ada PA nak tolong jawabkan untuk aku . andd , today , dah hari selasa , aku tak pi skola lagi . ahaaaa . seronok , tahuuu ? kalau aku pi pon , ada apa ??? tak dak faedah nya pon lol . buat aktiviti yang tah pape jaa , macam budak budak tadika la .
sebagai contah ,
aktiviti radio berkarat ,
sangat sangat menggelikan hati . nak tergolek golek aku disitu .
kami diminta berbaris panjng pnjang , sebijik seperti tadika koot .
then ketua group kna naik pentas untuk menghafal satu petikan

pak ali minum kopi di kedai mak siti
pak ali nampak hantu cabut lari
.........

sorryyyy ,
setakat tu ja aku menghafal .
gila bapak punya panjang ayat diaaa , engat aku ni apa nak simpan memori banyak tu dalam masa seminit ja kott .
then bila giliran aku kena sampaikan maklumat tu ,
setakat dua baris ja aku engat . terpinga pinga aku dibuatnya
ahaaa . disebabkan aku , habes group aku kalah .

then ,
game yang paling comel montel cuit muit ,
kena menari ramai ramai ,
cac caca ,cacacacca,ca caca cac ,
wahhhhh , sangat sangat comel ;)
dari group first sampai last ,
bukan setakat menari kena ikut group depan pulak .
sangat sangat enjoyy .

game yang seterusnya agak bosan sikit , bukan sikit tapi banyak jugak .
ahaaaa , every group kena cipta something untuk tidak bagi telur pecah .
anddd , group aku yang kreatif sangat la katakan menang .
yey . telur tak pecah . tidak ku duga usaha kami berhasil yaa

2 comments:

  1. AHAHAHAHAA ,memandangkan kauu bosan kan apa kata kau tolong kemas bilik kita , balik naty aku nak semua perfect ,muahahahahaa :P

    ReplyDelete